30 de set. 2015

Amat amic, amic Amat

Despenjo (clic). Marco (ti-tu-ta-ti-ta-tu-ta-ti-tu). Senyal. (Tuuuuuuuuuuuuu Tuuuuuuuuu Tuuuuuuuu). (Le habla el contestador del 6-4-6-5-2…).
Vaja, ho torno a provar. (ti-tu-ta-ti-ta-tu-ta-ti-tu). Senyal. (Tuuuuuuuuuuuuu Tuuuuuuuuu).
(...) Hola?, Sí, sóc jo, que hi ha? (...). Doncs és ben cert els que m’ha comentat en Sergi, li has fet cas, oi? Ja tens el nou telèfon? Que què? (...) Home, és clar, però ja t’hi acostumaràs a les pantalles tàctils, és només al principi. (...). Si, instal·lat l’aplicació i em podràs enviar totes les fotos que facis. (...). Ostres, no has vist les fotos que et van fer els bessons? Ara te les envio. (...) Sí, guardat el meu número, et surt a la pantalla (...). Saps què? Estic content que estiguis comunicat. (...). Si avui volies anar-te’n tan lluny, estarem més tranquils si estem connectats. (...) És clar que sí. (...) Que si m’ha agradat l’escrit d’acomiadament d’en Didac? A Tu què et sembla. (...) Oh, i m’he quedat de pedra (...) Amb la Ivette. Valenta com la seva àvia. Noi, ni una sola llàgrima davant del faristol (...). Per cert, t’has deixat el rellotge (...) no pateixis, ja te’l portaré. Però m’has de dir com es treu l’alarma, l’Arnau està fins als nassos de sentir-la cada cop a les 6. (...) D’acord ell sabrà com treure-la. (...) Com dius? (...) Ah, que estàs a punt d’entrar en un túnel. (...) Però, tan llarg és? (...) Ostres, doncs si es talla, see you soon. (...) No te'n recordes que t’ho va ensenyar el Junior? (...) [si iu sun] Fins aviat en català. (...) Tu rai que tens memòria, no com jo. Que? (...) És clar que estic emprenyat. No volia que te n'anessis. I tan lluny. (...) Home, per descomptat que et vindré a veure, no se quan, però vindré. T'ho prometo. Et perdo. Hola? Cagum les companyies. Em sents? (Tu-tut Tu-tut Tu-tut).
Vaja, tanta xarrera i m’he oblidat de dir-li que quan hi vagi li toca pagar a ell el cafè. Ja en porto uns quants convidant jo.
Més tard el truco.